Äckel folk på penndel tåget!!

Hej.
Idag har jag jobbat som vanligt och det gick bra.
Sen efter jobbet gick jag hem till föräldrarna och packade. Och nu är jag nästan klar = ) blir nog typ bara två lådor till. Men shit vad mycket det är. Man tänker ju bara att man har sitt lilla rum men sen kommer förrådet och klädkammaren och massa kläder och annat så det blir massor. Men nu är jag som sagt nästan klar = )
Sen vid kvart i sju åkte jag hem. Och på p-tåget så satt det en gubbe i sättet över gången från mig och runkade!! Fy fan vad äckligt säjer jag bara! Hela grejen var lixom ute och han satt och pillade på den! Ursch sånt får man fan hålla för sig själv! 
Hemma sen åt jag middag och nu sitter jag och kollar på TV. Jonas är och äter pizza och sen ska han repa.
Men vi hörs senare nu ska jag kolla på "Bonde söker fru".
//Ida
Jag på väg hem till föräldrarna. Kallt och snö fortfarande överallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0