Är i min lägenhet

Hej.
Sorry att jag inte har skrivit på länge men har flyttat in i min lägenhet = ) Plus att jag fick internet i går natt typ.
I torsdag så blev allt flyttat från mamma och pappa och hit till Riksby. Det var jag, Jonas, mamma och Barrar som flyttade. Jag, Jonas och mamma flyttade över alla kartonger och konstiga saker medans vi väntade på Barrar och sen kom han med bilen och då tog vi in alla möbler där. Sen kördes dom till Risksby och nu är allt här = )
På torsdagen fick vi upp sängen också så jag och Jonas sov här också. Det kändes lite konstigt men ändå bra.
Sen jobbade jag fredagen och sen efter så handlade jag lite frukost mat och sen på kvällen åkte jag och Jonas hem till hans mamma och åt middag.
idag har vi inte gjort så mycket, bara plockat upp lite och satt upp spegel och tak lampa = ) eller Jonas gör det medans jag går runt och och plockar lite i varje låda. Så ingen är helt upplockad bara halft... 
Nä nu ska vi bygga TV bänk. Hörs sen = )
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0