Ensam i min lägenhet

Hej.
Igår kväll kom Carro och Bella hit och vi satt och pratade och drack lite bubbel = ) 
Jonas och några av hans kompisar var och drack lite öl. Sen kom han hem när Bella skulle gå. Carro hade gått tidigare för att plugga.
Idag sov jag och Jonas as länge och sen så lämnade vi skräp och sen handlade vi mat. Så nu är min frys och kyl full = ) Känns bra.
Sen har vi gjort mat och ätit den och kollat på serier på datorn för jag har ingen TV än men jag hoppas det fixar sig i morgon. Vill ha TV nu när Jonas har åkt hem och jag känner mig ensam. Har inte sovit själv på as länge ju. Bodde ju först hos mamma och pappa och sen lite hos Jonas och sen helt hos Jonas. Så vet inte hur jag ska klara mig tills i april när Jonas flyttar hit...
Men jag hoppas så klart det går bra. Men kommer nog sova hos honom lite och han kommer nog sova här en del = )
Nä nu ska jag göra lunch tills imorgon.
Men vi hörs imorgon eller senare.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0