Fars dag + IKEA

God morgon.
Japp jag är redan vaken och sitter och äter frukost. Vet inte varför jag är redan vaken men det blev inte så sent igår och så.
Igår var det jag, Jonna, Carro, Jonny och Jonnas lille bror som var ute. Vi började på en pub och drack lite sen gick vi till McDonalds och träffade Carros kompis och satt där ett tag. Och sen blev det lixom inte nått mer men då var klockan ändå typ ett. Så alla åkte hem. Vart en kort men bra kväll och jätte trevligt att bara sitte och prata = )
Nu ska jag iväg till mamma och pappa för att sen gå på IKEA = ) Ska bli lite kul och så får jag ju vara med pappa också det är ju ändå fars dag ; )
Jonas sms förut och då satt han på planet så min skrutt är på väg hem = ) Ska bli kul att se honom och jag saknar honom.
Sorry att jag har skrivit mycket om att jag saknar Jonas och så men så är det när man är kär = )
Nä nu måste jag göra mig klar och dra.
Hörs sen.
//Ida
Hit ska jag snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0