Har TV

Hej.
Nu sitter jag i soffan och kollar på TV. Jag fick lånas Nattas TV och jag och Jonas lyckades få hit den och nu funkar den och dom kanaler jag ska ha har jag = ) Så tack för att du hjälpte mig med det världens bästa skrutt.
Sen gjorde vi middag och så kom Cissi och hälsade på också. Så vi satt och pratade och Cissi kollade lägenheten och berättade om sin. Hon har köpt en i  huset brevid mitt men dom ska göra om hennes kök så hon vet inte när hon kan flytta in. Snart hoppas jag = ) 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Och Jonas är och repar men han kommer sen och sover med mig = ) 
Men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
I detta område bor jag = ) Nästan vid den röda pricken bara lite lägre in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0