Hos Jonas

Hej.
Ja jag vet att jag inte skrev igår. Orkade inte och hann inte.
Igår så kom Anki över och vi åt middag och hade det trevligt och sen kom Jonas efter ha varit på pizzan. Sen kollade jag och Jonas på film och sen dekade vi båda två.
Idag har jag jobbat och det gick bra. Fick vara ute lite också men det var mest kallt och snöigt men ändå intressant.
Och nu sitter jag som sagt hemma hos Jonas. Tänkte sova lite här också och inte bara i min lägenhet och Jonas har massa serier och filmer på datorn ; ) 
Och imorgon är det fredag! Så skönt, vet inte om det händer så mycket på fredag kanske bara fredagsmys för sen åker jag och Jonas till Riga! Det har jag glömt skriva men vi åker dit på lördag och så kommer vi hem på måndag så en liten kort tur men ändå så kommer det bli jätte mysigt. Jag har tjatat på Jonas i tusen år att vi ska åka någonstans och nu blev det så = ) Vi åker mycket pga att vi har ett år på måndag <3
Men vi hörs sen.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0