IKEA igen

Hej.
Ja idag har jag varit på IKEA igen, fast denna gång med mormor. Det gick jätte bra och var trevligt och vi fick tag på allt vi skulle = ) Fast inte någon bra klätter pall. Jag tänkte ha en sådan i köket så jag når alla hyllor och så. Men vi såg en men den var så stor och otymplig, jag vill ha en smidig som gärna går att fälla ihop.
Efter vi hade varit på IKEA så åkte vi till lägenheten och tog in allt och lyckades faktiskt montera ihop en as snygg lampa och barstolarna och nästan hela skostället = ) jag är väldigt stolta över oss.
På jobbet gick det bra, jag klädde av dynor och letade efter papper åt cheferna. Var helt ok men var as trött hela dagen så drog lite tidigare.
Nä nu ska jag kolla TV och sen sova.
God natt och sov gott. Kommer nog inte skriva imorgon för då ska jag flytta = )
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0