Inte mycket idag heller

Hej.
Nä hände inte så mycket idag heller på jobbet för vi har fortfarande inte fått grejer vi behöver men nu ska dom komma imorgon = )
Men jag fick i alla fall jobba lite ute idag med Micke. Det gick bra och var kul men det var kallt ute idag.
Efter jobbet hade jag tänkt att gå hem till päronen och sen bli hämtad av Jonas men han slutade så tidigt så han hämtade mig när jag slutade på jobbet. Så åkte vi och handlade mat.
Nu sitter vi i soffan och har precis ätit och ska snart duscha och sen åka in till stan och se OMG spela på Engelen = ) ska bli kul för jag har aldrig hört dom spela. Det är Jonas förra klass kompisar som har det bandet.
Men jag kanske skriver när vi kommer hem eller imorgon när jag är hemma hos päronen och äter och packar.
//Ida
Detta är Oh My God som vi ska se och detta är deras hemsida

http://www.ohmygodsweden.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0