Inte mycket idag

Hej.
Japp idag har det inte hänt så mycket.
På jobbet hade vi inte så mycket att göra för vi väntar på dörr lås som inte har kommit än. Men när dom kommer förhoppningsvis imorgon så kommer jag få hjälpa till att fixa dom, så jag hoppas dom kommer = ) 
Så idag på jobbet så ritade jag lite, bild längre ner, + sprättade lite och sen inte så mycket mer. Ganska segt med andra ord.
Efter jobbet gick jag hem till mamma och pappa och packade en och en halv flytt kartong och sen kom Jonas och hämtade mig. Vi åkte sen hem till hans mamma och hämtade josen som vi hade glömt och Jonas fixade deras internet. Sen satt vi i bilkö hela vägen hem = as tråkigt men vi roade varandra lite ändå ; ) Sen köpte jag pizza och Jonas parkerade bilen. Sen åt vi och kollade på film och nu ska jag gå och lägga mig.
Men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Sånt här ritade jag idag bland annat + lite annat smått och gott = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0