Lalala

Hej.
Idag är jag sjukt trött. Har varit det typ hela veckan och nu är veckan snart slut så då är man typ död.
Men idag på jobbet gick det jätte bra. Var lite segt på morgonen för att vi skulle på möte och så. Men sen så satte vi upp dörr lås hela dagen. Kan ta en bild imorgon så kan ni få se hur det ser ut = )
Efter jobbet åkte jag hem och kollade på TV och gjorde middag. Jonas var på jobbet länge och åt där också så jag fick äta min super goda korv stroganof själv. Men Jonas får den i matlåda imorgon = ) 
Jonas var hemma från sin jobb grej vid sju och sen kollade vi typ på TV och hade det mysigt och nu är han och repar. Och jag ska gå och lägga mig. Är som sagt sjukt trött.
Men vi hörs imorgon då är det fredags mys!
God natt och sov gott.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0