Måndag

Hej.
vart inget mer skrivande igår... Vart as trött där ett tag och sov i soffan men sen så gjorde jag matlådor till mig och Jonas och så diskade jag också. Och efter en stund fick jag igång TV också med Jonas hjälp = ) 
Sen vid typ sju kom Jonas hem och då åt vi hämtmat och kollade på film och sen deckade vi i sängena ; )
Idag har jag jobbat och det gick bra, gjorde dynor och ritade lite och så.
Efter jobbet gick jag på stan en stund och handlade bla en ny träningsväska som jag nu har packat inför imorgon och den verkar funka = )
Efter min lilla tripp på stan åkte jag hem och då hade Jonas precis gjort mat och så den åt vi och kollade på film. Idag blev det dessutom efträtt så har haft en bra kväll = )
Men nu ska jag gå och lägga mig. Men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Typ så här ser min träningsväska ut = ) Har tänkt köpa en jätte länge och idag blev det äntligen en ny och fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0