Massa snö

Hej.
Idag är det tisdag och på eftermiddagen kom snön som alla har hört om. Och snö kom det fast det var blött och äckligt bara och nästan regnade också. Men jag fick vara inne på jobbet i alla fall = ) Jag fick göra lite små saker som dynor, klippa och innan lunch fick jag så klart göra två ner spydda dynor = ( Så sjukt äckligt fast dom här var ändå inte så farliga, det luktade inte spya resten av dagen i alla fall ; )
Sen drog jag lite tidigt idag också i fall det skulle vara strul med tågen, men det var det inte = ) och jag kom hem bra och gick och tränade.
Det var jätte skönt och träna och det gick bra också. Man mår lixom bättre om träningen går bra och man blir gladare.
Efter träningen gick jag hem och så gjorde jag och Jonas middag och kollade på film och nu sitter vi vid varsin dator och nördar oss ; ) 
Men jag ska gå och kolla om jag ska ha med mig nått imorgon hem till päronen för jag ska ditt och packa imorgon. Förhoppnings vis det sista = ) Men sen lär det bli en låda härifrån Jonas också ; )
Men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Inte riktigt men nästan så här var det idag. Jag gick till tåget efter jobbet och blev både hel vit och blöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0