Nattinlägg

Hej.
Japp detta blir ett nattinlägg.
Kom hem från krogen vid halv tre. Ja jag gick ut och firade Anki även fast jag var halv död. Men det var kul i alla fall. Vi började hemma hos Ankis pojkväns kompis och sen gick vi till Rocks vid Mariatorget.
Jag drack en del men inte jätte mycket och hade kul. Men sen vid två så räckte det och då åkte jag hem och behövde bara vänta på tåget i 5min så kom hem fort. Men ursch nu saknar jag Jonas. Var värre på vägen hem men nu känns det lite bättre. Vet inte varför det kom över mig på vägen hem men det är väl det att han brukar alltid vara med eller hemma om jag är ute utan honom. Men jag tror jag kommer klara av att sova själv för jag är as trött = )
Men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0