Oh my god

Hej.
Idag har det varit as lugnt på jobbet men fick lite små saker att göra i alla fall.
Efter jobbet gick jag hem till päronen och packade. Idag lyckades jag dessutom packa massa kartonger = ) Men har alla filmer kvar och skivor men böckerna är nerplockade i alla fall.
Sen kom farmor, min faster och hennes man på middag också. Det var jätte trevligt med massa god mat = )
Sen kom Jonas vid nio halv tio och hämtade mig och kollade på alla mina lådor och sen åkte vi hem. Och nu sitter vi i soffan och jag ska snart gå och lägga mig för nu har jag gjort det jag ska nämligen betala min telefon räkning.
Ja just det ja igår var vi ju och såg Oh my god och shit vad bra dom var = ) Helt sjukt duktiga. Det var dessutom första gången jag såg dom och jag är helt såld. Jag köpte deras singel också så den har gått på repit hela eftermiddagen när jag packade. Här är deras sida igen om ni också vill lyssna på denna underbara musik http://www.ohmygodsweden.com/
Men vi hörs imorgon för nu ska jag sova.
God natt och sov gott.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0