Sova

Hej.
Nu har jag ätit och gjort klart tvätten och nu kollar jag på TV. Fats jag ska gå och lägga mig nu är ganska trött nämligen. Jonas kom ju hem någon gång i natt efter han hade repat och väckte mig fast jag somnade om väldigt fort.
Idag på jobbet gick det bra och det var lagom mycket att göra.
Jag hade tänkte träna efter jobbet men kände att jag var tvungen att tvätta istället och sen är ju inte vädret det bästa så ville komma hem också. Annars kanske man hade blivit fast någonstans...
Nä nu ska jag gå och lägga mig, själv men det känns ganska ok och jag är så trött så kommer somna utan att tänka på att jag är själv = )
God natt och sov gott.
//Ida
Jag när jag sover hahah = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0