Sovdags

Hej.
Japp nu är det sovdags för mig. Tänkte bara skriva ett god natt inlägg.
Jag har precis gjort lunch och frukost  tills imorgon och fixat mig i badrummet så nu ska jag bara gå och lägga mig och läsa lite och sen sova = )
Jonas är och repar fortfarande så jag får sova själv i några timmar....Men det ska nog gå bra, det brukar göra det nu för tiden. Brukar vara så trött så jag bara somnar utan att direkt tänka på att jag är själv. Fast jag får se hur det blir i helgen när Jonas är på jobbresa = ( 
Nä nu ska jag sova.
God natt och sov gott.
//Ida
Detta är några av mina saker som jag håller på att packa. Har hittils typ 11 kartonger och en eller två till blir det nog....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0