Stress

Hej.
Sorry att jag inte har skrivit på några dagar. Men det har varit väldigt mycket just nu. Fick nyckeln till lägenheten i måndags och flyttade in lite saker också = ) Och idag har jag och mamma först kollat på lite möbler och sen handlade vi mat och köks grejer på Coop. Och sen körde vi till lägenheten och plockade upp allt och pappa var där också med lite kartonger. Så nu är det en hel del saker i lägenheten = )
På jobbet har det gått bra med inte jätte mycket att göra, som idag tex så har jag suttit och sytt glid till gardiner hela dagen. Fast jag fick klippa och rita lite på eftermiddagen.
Imorgon blir det IKEA igen fast denna gång med mormor.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0