Torsdag

Hej.
Japp idag är det torsdag och jag orkar inte komma på någon bra rubrik idag = )
Dagen har varit bra, hade det lugnt på jobbet men saker att göra nästan hela tiden.
Efter jobbet åkte jag hem och rakade benen och sen gjorde jag och Jonas en as god middag när han kom hem. Sen har vi inte gjort så mycket, ska kolla på film snart Jonas ska bara handla snus först.
Och inatt åker Jonas på jobb resa.... Så jag blir alldeles själv, inte kul = ( men jag ska försöka göra så mycket som möjligt men det blir ändå inte kul att sova själv. Fast det måste jag lära mig också för jag ska ju flytta nästa vecka
= )
Nä nu ska jag gå och duscha. Men vi hörs om inte annat imorgon för blir nog inget mer inlägg ikväll.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0