TV funkar inte = (

God morgon.
Nä det är inte riktigt en god morgon för jag är lite backis och TV funkar inte. Och jag vill bara ligga i soffan och kolla på repriser som jag brukar när jag är trött. Men jag hoppas Jonas hör av sig snart och hjälper mig. Annars får jag kolla på film.
Sorry att jag inte skrev några fler inlägg igår men det blev inte så.
Jag tränade i alla fall igår och det gick bra även fast jag inte har gjort det på typ tre veckor. Sen så kollade jag på film och möte upp Jonas och resten av bandet i stan för mat och dricka.
Vi åt indiskt och det var jätte gott och sen skulle vi till peppar men det var fullt så blev en annan pub vid sakt eriksplan och ditt kom också Bella och Nicklas och Jonne och Elin.
Sen när dom stängde åkte jag och Jonas hem.
Väl hemma pratade vi igenom en del saker och sen sov vi.
Idga har jag inte gjort så mycket ön bara handlat lite och nu sitter jag och äter frukost och väntar på att Jonas ska ringa...
Men vi hörs senare.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0