We All Die Young

Hej.
Jag vet inte varför jag inte har skrivit tidigare idag men det blev inte så...
Vaknade ganska tidigt i morse men gick inte upp fören halv elva. Då åt jag lite frukost och sen åkte jag hem till päronen och var där vid tolv och sen kom mamma vid två och då åt vi lunch.
Min plan var att åka ditt och packa klart och det gjorde jag = ) Men det är så klart lite tavlor kvar och sånt som inte får plats i kartonger eller sånt som jag är rädd om, men allt annat är i kartonger så det är jätte tomt i mitt rum nu om man tar bort alla kartonger så klart ; ) 
Vid fem åkte jag i från solna coh hem men det blev ett stopp i stan och där handlade jag en tjock tröja jag letat efter och ett par nya leggings med nitar på som jag kanske ska ha i kväll när jag ska ut med Carro, Cissi och Jonna i alla fall = )
Men nu måste jag gå och diska sen duscha sen äta och göra mig i ordning.
Men vi hörs sen.
//Ida
Det är från den här filmen rubriken kommer i från. Det är en av låtarna som spelas. En väldigt bra film för övrigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0