Buried

Hejsan.
Jag glömde/orkade inte skriva igår och snart är det söndag så då har jag inte skrivit idag, lördag heller = )
Igår så kollade jag och Jonas bara på film och Idol och åt en jätte god middag = kött och potatis kroketter = )
Fast när vi kollade på film så sov jag mest hahaha var as trött som jag alltid är på fredgar. Fredagar är inte riktigt min grej är bara trött.
Idag har jag och Jonas städat, bockat tvätt tid och kastat alla glas flaskor från festen så vi har varit sjukt diktiga. Fast Jonas var ganska anti allt från  början men sen var han ganska nöjd = ) sen åt vi makaroner och köttbullar och duschade.
sen åkte jag in till stan och möte upp Anki. Och vi åt kebab och sen gick vi och såg "Buried". Den var ganska bra men väldigt hemsk och tragisk och det är nog ingen bio film utan man kan kolla på den hemma istället. Men det var trevligt att gå på bio bara = )
Nu är jag hemma igen medans Jonas är och repar och det kommer han nog hålla på med hela natten typ...
Men jag kollar på "Paradise hotel" nu och sen tänkte jag se någon film så jag klarar mig ; ) Och jag har lärt mig att somna själv här också nu tror jag eller så har jag bara varit as trött när jag har somnat själv så jag bara somnar... Aja får se senare. Men vi hörs mer imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
En helt ok film men tragisk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0