En bra eftermiddag = )

Hej.
Sitter hemma hos Jonas just nu och mår allmänt bra = )
Jobbet gick as bra även fast det inte fast så mycket att göra så jag syde glid idag också och sms Sammi och massa andra roliga människor.
Sen hade jag en super duper bra eftermiddag = D
Först så gjorde jag en hemlig sak som ni får veta mer om den 13 Oktober som jag är totalt överlycklig över = D
Sen gick jag in på Record Hunter och köpte en biljett till mig och en till Anki. För vi ska gå och sen Daughtry nästa torsdag på Debaser Medis = D Ska bli så jävla coolt! Jag och Anki har lixom suttit och dreglat över Chris sen han var med i American Idol 2006 och vi gick på Berga. Vi nästan grät när han åkte ut och sen så startade han ju Daughtry och då var det alsång med Anki och Ida = ) Så detta ska bli as roligt.
Nä nu ska jag och Jonas äta lite tror jag.
Hörs sen.
//Ida

Dom här ska jag och Anki se på torsdag = D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0