Film söndag

Hej.
Är hemma nu från Jonas och ska snart sova.
Igår så blev det ju utgång och det blev en sjukt lyckad kväll = )
Först var det bara jag, Cissi, Carro och Jonny som drog till Man on the moon och satt där och hade det jätte trevligt och dom andra drack massa konstig tysk öl medans jag drack cider ; )
Sen kom Rebbe efter bara en liten stund och Olof och Johan. Sen när sista beställnings klockan hade ringt så kom också Jonas, Lyngman och Niklas så dom fick tyvärr ingen öl där. Men vi drog ju så klart vidare eftersom kl "bara" var ett. Så det blev Lymerik eftersom dom har öppet till tre och det ligger jätte nära Man on the moon. Men där fick vi tyvärr stå i kö men in kom vi. Fast då hade vi tyvärr tappat Olof och Johan men vi som var kvar hade sjukt roligt och drack en hel massa cider och öl. Så efter en sån kväll blev man ju hungrig så det blev en sväng till McDonalds, men sen efter det åkte jag och Jonas hem till honom och låg och pratade en stund innan vi somnade.
Idag har det varit en väldigt seg dag. Vi har bara kollat på film och sovit typ. Men det var as skönt för lite ont i huvudet hade man ju när man vaknade....
Nä nu ska jag sova men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Jag och Jonas såg typ ut så här i dag i varsin ända i soffan och varsitt glass cola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0