Gjort pizza

Hej.
Jonas och jag blev lite kreativa en stund i alla fall och gjorde egen pizza. Den blev as god men man blev jätte mätt
= ) När vi åt pizzan så kollade vi på "Top gun" för Jonas hade inte sett den och sen kollade vi på en film till sen sov jag lite medans Jonas diskade = ) Nu kollar Jonas på en serie och jag kollar runt på internet lite och hittar fina klänningar jag vill ha. Ska nog dock gå och lägga mig snart, ska ju jobba imorgon.
Men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Vill väldigt gärna ha denna i storlek M men jag har inte provat den för jag hittar den bara på internet. Den är från HM föresten. Så om någon vill så får den gärna ge mig denna = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0