Handlat idag

Hej.
Idag har jag jobbat och det gick bra. Jag gjorde dynor och sprättade gardiner. På dom dynor så skrev jag små meddelanden också ; ) typ som vilket datum det är eller på den sista jag gjorde idag skrev jag att det var den sista.
Efter jobbet åkte jag till Solna och gick och möte upp Jonas och sen åkte vi och handlade massa mat på City Gross. Jag tycker det är en bra affär och vi köpte väldigt mycket men fick ändå inte betala jätte jätte mycket. Så Jonas har skaffat kort och själv skäning där = ) och sen när vi bor i Riksby så är det ännu närmare.
Efter vi hade handlat så åkte vi hem och gjorde mat och nu sitter jag och kollar på Robinson och Jonas håller på med band hemsidan.
Jag har betalt min lägenhet idag också så jag hoppas att allt går in som det ska imorgon... Men det ska nog gå bra och nu ska jag snart flytta in = ) eller om en månad snarare ; )
Men vi hörs imorgon.
//Ida
En bra och lite billigare mat affär. Där vi nu är medlemmar = )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robinson är lite kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-22 @ 11:40:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0