Hem till Carro

Hej.
Idag har det varit en bra fredag.
Jobbet var lugnt så jag klippte och ritade mest men jag tycker det är kul = ) Sen åt vi bulle också och skämtade som vanligt ; ) Ursch jag tycker verkligen om mitt jobb och mina jobbar kompisar. Och nästa vecka ska jag ut i tågen med Karlsson och jobba mer där = )
Efter jobbet gick jag hem till mamma och pappa och fixade ihop lite saker tills imorgon för Jonas hallowwen spelning. Och hämtade post och sen åkte jag hem och duschade och nu sitter jag här. Ska dock gå och sminka mig snart för att sen åka hem till Carro på middag = ) Ska bli jätte trevligt.
Nått mer som hänt idag......jo just det ja jag har blivit känslig/allergisk mot fett. Japp inte kul men pappa är också känslig för det så det är där jag har fått det i från.
Jag kom på det idag för min mage har varit helt jätte dum och i övrigt har jag mått bra. Och så ringde jag mamma och pratade om det för det gick inte över. Hon visst först inte vad det kunde vara men sen sa jag att  jag hade ätit carbonara med massa ost, grädde, backon och fläsk till middag och då sa hon att det kunde vara det. Att magen fick för mycket fett och är inte van med det för jag äter ju mycket sallad och så. Sen ringde jag pappa och han sa samma sak så nu ska jag skära ner på fett och sånt ännu mer än förut.... Kanske är bra i ju för sig men det är ju gott med ost och sånt = (
Nä nu måste jag gå och sminka mig men jag kanske skriver mer sen.
//Ida
Så nu blir det sån här mat fram över - oliverna och paprikan ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0