Hos päronen

Hej.
Japp sitter hemma hos mamma och pappa och packar lite saker ner i kartonger och rensar lite. känns kul men ändå lite läskigt för jag ska flytta om typ en månad!
Norge var as bra regnade dock hela tiden så det sög men men....
Jag och Bella bodde på ett mysigt hotel som låg nära stan och sen bara en kvart 20 min till hallen där Prince skulle spela.
Dagen vi kom ner så letade vi i stort sett bara efter hotelet och när vi hade kommit ditt så låg vi och åt godis en stund och sen åkte vi tillbaka in till Bergen och åt middag och gick runt lite.
Dag två så shoppade vi lite och fick se staden lite mer och upptäckte att den var ganska så jätteliten...
Sen på kvällen åkte vi till hallen där prince skulle spela och det var en bit att gå från bussen och det spö regnade hela vägen så vi var ganska blotta när vi kom fram och då fanns det ingen garderob så det sög lite.... Men vi stog i den inre cirkeln och jag såg bra nästan hela tiden och konserten var så sjukt bra! Både jag och Bella stog bara och skrek typ första låtarna och dansade massor.
sen på tisdagen så shoppade vi ännu mer och sen satt vi bara och väntade på att klockan skulle gå. Sen vid åtta åkte till flygplatsen och åkte hem.
Idag har jag jobbat och det gick jätte bra och sen nu sitter jag som sagt hos päronen.
Men vi hörs senare nu måste jag packa ner mitt rum i kartonger.
//Ida
Inte världens bästa bild, men jag tycker om den och man ser honom och han sjunger Purple Rain = D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0