Inte hänt så mycket sen sist....

Hej.
Nä har inte hänt så mycket sens i söndags. Har jobbat idag och igår så klart och det har gått bra. Har typ sprättat dynor och sprättat gardiner och lite sånt. Det har gått bra fast jag har fått lite ont i händerna men men sånt går över ; )
Sen idag har jag tränat och det gick bra kändes skönt och jag fick inte så mycket håll så kunde sprinaga på lite.
Men det viktigaste som har hänt är att jag har sovit oss Jonas även fast det är vanlig dag och jag ska vara på jobbet vid kvart över sju. Men det gick as bra i morse och det var inte så farligt att gå upp och så. Tänkte sova här i natt också och kanske lite mer ; ) Så mycket jag får för Jonas antagligen.
Nä nu ska jag kolla på film och umgås med min datanörd till pojkvän.
Hörs imorgon.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0