Inte skrivit på länge nu

Hej.
Sitter hemma hos Jonas och är sur på Jonas dator som är helt cp seg....
sen sist har jag och Ankli varit på Debaser och kollat på Daughtry. Det var as coolt och väldigt bra. Innan konserten så var vi på en grekisk resturang och åt as god amt också så vi hade en jätte bra kväll = )
Jobbet har också gott bra, har dock gjort några saker som var svåra tex sy på maskinerna som typ morrar på en = ( men men jag klarar dom ibland.
Igår så kollade jag och Jonas på Idol och sen så hände det inte så mycket mer för jag somnade i soffan igen ; ) 
Sen idag så har vi bara kollat på serier typ....... Lite tråkigt enligt mig men men....
Nu orkar jag inte skriva mer för det går inge bra....
Hörs sen.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0