Lägenhet!!!!

Hej.
Sorry att jag inte har skrivit på länge men har varit så mycket denna vecka att jag inte har hunnit = (
Kursen som jag har gått på hela veckan gick bra och jag klarade provet så nu får jag göra jobb i tågen själv = ) 
Sen så har flyttat in mer till Jonas och då måste jag gå upp ganska tidigt på mornarna så jag har varit jätte trött på kvällarna men det är ändå värt det för jag bor med min skrutt = )
Sen har jag köpt en lägenhet också!! Jag skrev kontrakt på den igår! Det är en etta och ligger i Riksby/Bromma och den är lagom stor och den har balkong men den ligger bara en trappa upp så det är inte så jätte kul men området känns jätte lugnt så tror det ska gå bra i alla fall = ).
Budgivningen var dock ett litet helvete men så är det ju hela tiden men jag fick den i alla fall och billigare än vad jag trodde = )
Så den 15 november flyttar jag in om allt går som det ska. För förreningen ska godkänna mig och det kan ta en liten stund så därför kan flytt datumet ändras lite. Men allt känns jätte bra = ) 
Nu får jag ju prova att bo själv också i typ fem månader och sen är tanken att Jonas kommer och flyttar in = ) För då blir han av med denna lägenhet för hon som bor här kommer hem från Sydamerika då.
Men det ska bli lite läskigt att bo själv men jag har nära till Bella, Carro, Cissi och massa annat folk och så får Jonas komma över ibland också så ska det nog gå bra = )
Nu ska jag äta frukost. Har inte gjort det än för vi hade fest igår och det blev lite sent och så....
//Ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så glad för din skull, Ida! Du behöver inte vara rädd! Jag kommer som ett skott om du behöver mig:)

Puss!

2010-10-18 @ 19:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0