Mycket idag

Hej.
Japp har varit en del idag. Först på jobbet där jag fick klä av en spy dyna = as äckligt! Men jag gjorde det och jag är ganska stolt över mig själv = ) sen fick jag rita, klippa och klä av och på massa dynor också men det gick bra.
Efter jobbet åkte jag in till stan och möte upp Bella och så  gick vi till Bengans skiv affär och jag köpte Nicke Borgs nya skiva = D och jag fick den signerad också = D Så jävla coolt. Min typ största idol. Nick är för övrigt sångaren i mitt favorit band Backyard Babies. Men dom har tagit semester efter 20 år som band och då passade Nicke på att göra en solo skiva.
Efter vi hade träffat Nick så gick vi runt och letade kläder till våra halloween kläder vi ska ha på Jonas spelning på lördag. Vi hittade lite grejer men en del saknas fortfarande.
Efter det åkte jag hem och åt en sen middag och sen kom Jonas hem som har jobbat över och nu sitter vi i soffaan och kollar på film. Men jag ska gå och lägga mig nu för klockan börjar bli mycket.
Hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Detta är Nicke Borg, sångare i Backyard Babies som signerade skivor idag = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0