Pannkaks måndag

Hej.
Idag när jag kom till jobbet och precis hade ätit frukost så fick jag reda på att jag skulle ha kurs idag. Jag har väntat på denna kurs i typ flera veckor och trodde inte jag skulle få den fören v43 men jag fick den nu.Passar ganska bra och det är bara jag och Sammi.
Kursen är en baskurs för personvagnar så jag kan gå upp i vagnarna själv och göra jobb = ) Men som alla andra kurser så är den ganska tråkig men men kommer nog klara denna också = )
Efter jobbet åkte jag hem och packade en väska med saker jag skulle ha med mig till Jonas och sen åkte jag till Jonas.
Sen kom Barrar och Sebbe också hem till Jonas och vi åt pannkakor med Nuttela och banan = )
Och nu är Jonas och repar och jag kollar på TV men ska nog gå och sova snart.
Men vi hörs imorgon. God natt och sov gott.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0