Pasta torsdag

Hej.
Idag har jag haft en bra dag.
På jobbet gjorde jag lite dynor och fick dessutom hjälp av några andra som inte hade så mycket att göra ; ) Så där var det ganska lugnt = ) Tog bilder på dom så ni får se hur dom ser ut men orkar inte lägga in dom idag så ni får dom imorgon eller på lördag.
På jobbet fick jag ordning på min flex också. Flex är tiden man tjänar in om man tex kommer tidigare. Och min har varit helt jätte dålig. Den har variejerat mellan -12 och -2 timmar. Men idag blev den fixad så nu har jag helt plötsigt +5 timmar = D så nu kan jag gå tidigare någon dag eller när jag ska få nyckeln till lägenheten så kan jag ta det på flexen.
Efter jobbet åkte jag in till stan och byte en grej och sen åkte jag hem och tvättade. Pratade med Nina på telefonen också, det var trevligt = ) Hon har skaffat hund också, jag vill också ha...
Tvätten gick bra men jag fick göra typ allt själv för Jonas kom hem sent och sen var ju Barrar här så då måste man ju vara assistent i köket....
Men maten blev god men det blev hur mycket som helst så man får väl frysa in eller nått.
Nä nu ska jag läsa lite andra bloggar och sen gå och lägga mig.
Hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0