Söndag

Hej.
Japp idag är det söndag och man är ganska död.
Igår var vi som sagt på spelning.
Det började med att jag åkte till st eriksplan och möte upp Cissi, Bella, Carro, Anna och Jessi och vi satt och förade lite och sen åkte vi till Suger bar. Det var ett helt ok ställe och vi kom ditt och kollade lite och drack lite sen började Jonas band spela och dom var bra som vanligt = ) Dom hade dessutom masker på sig, as coola. Dom var helt svarta och hål för ögon och näsa och sen lite svart målade typ tänder och lite mönster.
Efter spelningen så stannade vi kvar på Suger bar för det var ingen som riktigt orkade röra på sig. 
Vi hade jätte kul men jag blev aldrig riktigt full och var ganska trött och på slutet så mådde jag inte så bra men jag hade kul ändå.
Jag hade för övrigt på mig en prickig 50 tals klänning med svart smink runt ögonen och svart läppstift = )
Idag har vi inte gjort så mycket... Vi tänkte gå på Erotrik mässa men vi sov i stället och sen åkte vi hem till Jonas mamma och åt middag. Sen när vi kom hem så kollade vi på film och nu ska jag i alla fall gå och lägga mig.
Men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Jag i klänningen jag hade och Jonas i backgrunden som byter om = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0