Spelning + halloween

Hejsan.
Sitter och äter middag nu, pasta sallad = ) 
Igår hade jag det jätte trevligt hemma hos Carro. Vi åt jätte god mat och hade det trevligt. Det var jag, Bella, Carro, Cissi och Anna.
Sen på kvällen när jag kom hem så provade jag och Jonas kläder inför ikväll och låg på sängen och pratde ut lite om allt möjligt. Det var skönt = )
Idag har vi inte gjort så mycket typ bara ätit frukost och kollat på TV. Sen vid fyra åkte Jonas och repade och jag duschade och nu har jag ätit klart och ska snart göra mig klar och åka in till stan och möta upp lite kompisar. Vi tänkte nämligen föra lite innan vi drar till spelningen = )
Men vi hörs imorgon.
//Ida
Detta är en dyna som jag har klätt på jobbet = ) så nu vet ni hur dom ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0