Tisdag

Hej.
Skrev inte igår för jag och Jonas var på bio och såg Inception. Ja jag vet vi är typ sista på att se den men så är det alltid med oss. Vi såg Avatar typ sista veckan den gick på bio ; ) 
Inception var bra men lite för lång men den var ändå spännande hela tiden så det gjorde inte så mycket.
Idag har det inte hänt så mycket. Jag har jobbat och det gick bra.
Nu är Jonas och repar som vanligt och jag ska nog snart gå och lägga mig, är as trött och det är bara tisdag...
orkar inte skriva mer nu, inte glad just nu.
Hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
En bra film = ) men lite lång men helt klart se värd

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att BIO finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 22:57:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0