Tränat en lördag

Hej.
Japp idag har jag tränat även fast det är lördag = ) Det tycker jag är väldigt bra gjort av mig. Jonas skulle ändå hem till en kompis och jag hade inget att göra och drack inget igår så då kan man ju lika gärna gå och träna. Och när jag är hos Jonas så är det gångavstånd till Friskis så det är skit bra.
Igår blev det som sagt inget. Jag och Jonas låg i soffan och kollade på serier och jag sov ; ) Vi hade tänkt att gå ut och bara ta en öl eller nått men det blev inte så.
Men idag blir det utgång för mig med Carro och Cissi = ) Ska bli as kul, var ganska länge sen man var ute med dom och bara tjej kompisarna men Jonas kan få komma sen så Cissi (och jag så klart) blir glad = )
Men vi hörs senare, typ imorgon.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0