Tränat idag också

Hej.
Japp jag tränade idag också efter jobbet. Fast idag var jag trött i kroppen så det gick inte så jätte bra men men jag tränade i alla fall = )
En annan ska som gick väldigt bra i dag var resan till jobbet. Jag sov ju hos Jonas igen och det var mysigt = ) och sen åker jag först t-bana och sen p-tåg och allt var i tid så det gick as bra. Men å andra sidan så har hösten och vintern inte riktigt kommit igång än så det kommer nog bli lite förseningar och sånt sen tyvärr....
Jobbet gick också bra idag förutom att det kom in en dyna som var nerspydd så det stank i hela verkstaden. Jag slapp i alla fall ta i den men jag kände lukten = (
Så jag fixade dynor och klippte på jobbet idag och fikade och snackade skit och ja hade en vanlig arbetsdag = )
När jag kom hem efter träningen så åt jag middag och kollade på TV = väldigt lugnt och skönt.
Och nu tänkte ringa Jonas så han kan hjälpa mig med min spotify som har muppat sig.
Men vi hörs imorgon eller på fredag eftersom jag ska på konsert imorgon och se Daughtry med Anki = D
God natt och sov gott.
//Ida
Detta är Jonas och jag skriker i andra ändan : Hjälp! Spotify är dum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0