Berg flyttar in

Hej.
Nu tänkte jag sova, ska bara skriva ett litet inlägg här först.
Kvällen blev lugn. Somnade i soffan i en halvtimme vid kvart i sex så är inte så jätte trött men ska försöka sova i alla fall.
Jag gjorde middagen idag = ) Det blev kassler och ris.
Sen blev det Idol och Berg flyttar in vilket var ett jätte roligt och bra program. Har inte sett det förut. Hon var hos Gunde Svan idag och han är as skön och verkar jätte gullig, blev helt kär i både honom och Carina Berg = ) Så måste nu se det varje vecka.
Jag duschade i kväll också och har nu håret i mitt bena vilket jag inte har haft på fler år typ. Känns och ser lite annorlunda men tänkte ha det tills nästa gång jag duschar i alla fall om det inte faller tillbaka till sne bena redan i natt ; )
Nä nu ska jag sova men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Carina Berg. Sjukt sött och sjukt rolig = )

Gunde Svan som verkar jätte snäll och gullig och duktig på typ allt. Och han kunde duscha på en minut och 28 sekunder tror jag att det var hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0