= D

Hej.
Nu är jag hemma efter ha varit på jobbet hela dagen och sen tränat.
På jobbet gick det jätte bra. Hoppade runt i tåg i dag också fast med Krille istället för Anders. Jag har hoppat runt i tåg nu i flera dagar men det gör inget för varje dag är olik den andra. Även fast man får göra samma sak men det blir aldrig samma sak i alla fall för det kan vara olika på olika vagnar och säten. Så man lär sig mer och mer och det är nog bra för nån dag ska jag ju börja gå själv... Och jag trivs jätte bra och tycker allt är jätte kul och spännande
= D en jobbar kompis som jobbar på rep i tåg sa att han typ aldrig har sett mig le så mycket som jag gör nu = ) men det är ju bara för att jag trivs så bra nu och alla är så snälla och allt är så bra = D
Efter jobbet åkte jag direkt och tränade på Friskis och Svettis. Japp blev det i stället för SATS. Friskis är billigare och jag tycker om dom.
Det gick as bra och träna idag = ) är sjukt nöjd men nu är jag ganska trött men det kanske man ska vara ; )
Vi hörs senare ikväll.
//Ida
Här tränar jag nu = ) och jag köpte ett hel års kort så nu jävlar ska jag träna ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0