En bra dag = )

Hej.
Nu har jag precis kommit hem från Sollentuna C där jag har varit med Anki och handlat lite och ätit. Jag handlade ett linne och en lång kofta på Gina och en BH på Twilfit. Väldigt fina saker och behövliga = ) 
På jobbet gick det jätte bra = ) det var kul och jag fick göra saker. Inte riktigt hela tiden men nästan = ) Jag tror jag kommer trivas på Inredningen och kan lätt jobba där ett ganska bra tag. Men sen vill jag nog prova på att bli reperatör också någon gång = )
Nä nu ska jag göra lunch och kolla lite TV.
Hörs sen innan jag ska sova.
//Ida
Denna köpte jag på Gina = ) Tycker den var jätte sött. Den här och ett par tajts och ett linne blir as bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0