En bra dag/kväll

Hejsan.
Nu ska jag snart sova men tänkte skriva om min dag här på bloggen först.
Hade det bra idag på jobbet också = ) Skrev bla kontrakt idag, så nu har jag papper på att jag jobbar där. Börjar som provanställd i  månader och sen blir det nog fast = )
Annars på jobbet så hoppade jag runt i vagnar och skruvade handtag och gardiner mm.
Efter jobbet åkte jag till Solna och gick upp till Jonas jobb och så åkte vi hem till hans mamma och åt middag. Jonas hängde upp lite saker också som lampor och sånt.
Jag har börjat ta med mig frukost nu till jobbet. Så sjukt skönt. Blir inte så mycket sovmorgon men när jag äter hemma så känns det som det blir stressigt och jag får inte i mig allt. Men äter jag på jobbet så går det bättre. Har mer ro där och så har jag gått om tid och så = )
Imorgon vet jag inte vad som händer på jobbet, det får man se då ; ) Men jag ska nog träna  imorgon efter jobbet. Är inte en dag försent, måste allvarligt sätta igång nu!
Nä nu ska jag sova men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0