En bra helg

Hej.
Sorry att ni inte får en uppdatering fören nu, men har legat i Jonas soffa hela dagen och varit typ död.... Bara ätit massa onyttigt och kollat serier. Men en bra söndag i alla fall ; )
Igår var jag som sagt först hos Carro i hennes lägenhet och åt kräftor och hade det jätte trevligt.
Sen vid halv tio åkte jag in till stan för att se Jonas band spela vid Rådmansgatan. Jag möte upp min mamma, Anki och hennes pojkvän David också.
Spelningen var as bra även fast scenen var lite och man knappt såg Lyngman som spelar trummor men annars var det sjukt bra drag och hela bandet var as nöjda efteråt = )
Efter spelningen satt vi och drack lite drinkar och lyssnade på dom andra banden och diskuterade vart vi skulle sen. Jag hade tänkt dra tillbaka till Carro men det blev inte så utan vi var ett gäng på typ 16 pers som först drog till ett ställe men där kom vi inte in så då drog vi till Limerick. Där hände det en del drama men jag hade sjukt kul i alla fall
= D
Efter Limerick blev det McDonalds ditt jag, Jonas, Barrar och Sebbe drog och åt upp alla deras ost burgare ; )
Sen tog jag och Jonas en taxi hem. Väl hemma satt vi och åt våra burgare och pratade massor och sen gick vi och la oss och sov typ hela dagen i dag.
Och nu tänkte jag sova igen ; )
Vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0