En bra kväll

Hej.
Nu sitter jag i min säng och skriver på dagens sista inlägg.
jag har haft en jätte trevlig kväll men Anki. Jag möte upp henne och hennes mamma i Sollentuna C för dom kollade kläder och sen åkte vi hem till dom och åt en jätte god middag och kollade på Idol.
Sen när jag skulle åka hem så fick jag vänta på tåget för det var försenat....Inte kul men jag kom hem i alla fall. Hemma så gjorde jag lunch, sallad, och inte så mycket mer. Och nu sitter jag här och ska snart sova.
Imorgon tänkte jag träna efter jobbet och sen ha en lugn och skön kväll i soffan under massa filtar = ) Men vi får väl se om det blir så. Det får ni höra om imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
Barrar efter vi hade ätit tacos igår = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0