Gardiner, gardiner och ännu mer gardiner

Hej.
Nu tänkte jag snart sova men först måste jag ju skriva ett inlägg här.
Min dag på jobbet har varit bra men den handlade bara om gardiner, gardiner och lite fler gardiner. Jag har hängt gardiner i två vagnar. Vilket är as jobbigt för armarna men ett helt ok jobb. Sen så har jag sprättat bort gliden på dom smutsiga gardinerna och det tar ganska så jätte lång tid. Så jag har hållt på med gardiner från typ nio till halv fyra med en paus för lunch och en för fika kl 2. Men som sagt ett ganska soft jobb ändå så jag klagar inte = )
Efter jobbet åkte jag hem till Jonas och där åt vi och duschade och kollade TV. Sen blev det hemgång och väl hemma så var man tvungen att göra matlåda och nu sitter man här i sängen och ska snart sova.
Men vi hörs imorgon.
God natt och sov gott.
//Ida
P.S jag har fått mina svarta convers idag = D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0