Gjort dynor idag

Hej.
Är hemma hos Jonas nu och väntar på mat, köttfärsås och spagetti = )
Åkte hit direkt efter jobbet, var bara hemma och bytte väska. Sen när jag kom hit så duschade vi och nu blir det snart mat.
Jobbet gick as bra idag också. Jag fick göra dynor idag, såna med Stockholms tyg = dom som sitter i pendeltågen. Så tänk på det nästa gång ni åker p-tåg att ni kan sitta på en dyna som jag har gjort ; )
Sen fick jag åka ut på barngårn också och kolla på när det bytes en gardin i en vagn.
Så nu tror jag att jag har koll på vad Inredningen gör men sen är det en annan ska när jag ska göra det ; )
Men jobbet känns ju i alla fall inte omöjligt att lära sig och allt hithils har variot as kul = )
Nä nu ska vi äta.
Hörs sen.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0