Glömde värsta grejen

Hej igen.
Jag glömde ju berätta värsta grejen.
Jag spydde i natt. Jag gick ju och la mig och skrev här och så men så började jag må illa. Och jag hatar att försöka sova när jag mår illa men jag försökte och det gick. MEN jag vaknade efter ca 40 min och mådde as dåligt och låg och andades ett tag och hoppades på att det skulle gå över men ICKE! Så jag gick upp och spydde. Jätte äckligt och jätte mycket. Men sen gick det över och jag gick och la mig igen men med öppen toa dörr och min dörr var öppen + att min lampa var tänd. Den är det när jag inte kan sova eller inte känner mig helt ok. Vet inte varför men jag mår bättre ibland med den tänd.
Men jag somnar i alla fall så och sover tills mamma kommer vid lite efter 6 och frågar om jag är vaken för att dörren är öppen och lampan lysser och jag säjer nej och somnar om och vaknar när klockan ringer igen vid halv 7.
Idag har jag inte mått så bra pga att jag spydde men jag har fått i mig mat och jag blev jätte hungrig till lunch och det är ju bra = )
Men helt sjukt att jag blev så dålig och att det gick över så fort.... Men men fick väl i mig nått konstigt någonstans.
Nu mår jag bra i alla fall = )
//Ida
Jag i natt. Inte kul = (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0