God morgon

God morgon.
Sorry att jag inte skrev ett god natt inlägg igår men glömde totalt bort det.
Igår så låg jag och Jonas och kollade på TV serier typ hela morgonen och sen ringde Barrar så vi åkte hem till honom i Älvsjö och fikade och jag spelade Teken medans dom andra höll på med Barras bil.
Jag har blivit as bra på Teken nu = ) 
Sen åt vi middag där också, pizza, och spelade mer Teken.
Sen åkte vi och röstade. Barrar ville inte riktigt men jag ville så vi åkte till Söder och gjorde det. Jonas den smartisen hade redan röstat. Jag ska också förtids rösta nästa gång.
Sen körde Barrar först hem Jonas och sen mig. Tog ett tag för Barrar att köra hem mig för jag kanske inte var jätte bra på att visa vägen hahah men kul var det.
Väl hemma så ducsade jag och kollade lite TV sen blev det sov dags trodde jag men jag hade glömt göra lunch så det fick jag göra först...
Och nu måste jag åka till jobbet och ha utbildning.
Hörs sen.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0