God natt

Hej.
Tänkte skriva sista inlägget nu för sen ska jag läsa ut min bok och sen sova.
Hade det jätte mysigt hemma hos Jonas. Vi åt carbonara och sen glass med varma hallon till efterätt = ) Och så kollade vi på Idol och hade det allmänt mysigt.
Sen åkte jag hem och provade kläder och städade lite.
Och nu vet jag vad jag ska ha på mig på lördag! Har typ haft ångest över det för jag har verkligen inte vetat vad jag skulle ha på mig. Men hemma hos Jonas kom jag helt plötsligt på det = ) Jag ska ha en klänning som är knä lång och turkos som jag hade på nyår för typ två år sen eller mer nu och mina svarta stövlar = ) Kommer bli as bra. Vi ska för övrigt ha en hej då grej för Natta, typ middag och utgång sen.
Nä nu har jag inget mer att skriva och ska dessutom sova nu.
God natt och sov gott.
//Ida
Inte riktigt så här såg våran ut men nästan ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0