Grattis pappa på födelsedagen

Hej.
Japp min pappa fyller år idag så jag och mamma var uppe och sjöng i morse. Han fick ett paket också, ett mjukt med en morgonrock i.
Efter det åkte jag till jobbet. Hade det kul idag på jobbet. Fick göra en del idag på förmiddagen men sen på eftermiddagen blev det inte så mycket.
Jag fick ligga på golvet och skruva idag, inte så rent men ganska kul ; ) Det är mycket konstiga vinklar och positioner man får jobba i men dom flesta går att stå i en stund så man får det man ska gjort.
Efter jobbet åkte jag hem och tog det lugnt. Sen kom Jonas vid fem halv sex och var med på pappas födelsedags middag. Det var väldigt mysigt och god mat så klart ; )
Nu tänkte jag sova så man orkar jobba imorgon också. Men sen är det helg och då får man sova med lite tur ; )
God natt och sov gott.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0